Liderlik

Liderlik, vizyon belirleyip, ekipleri motive ederek hedeflere ulaşmayı sağlayan bir beceridir.

Eğitim

Etkili Liderlik ile Ekip Yönetimi

Etkili liderlik, ekipleri ortak hedefler doğrultusunda motive ederek, güçlü bir işbirliği ve güven ortamı yaratır, bu sayede daha verimli ve uyumlu bir çalışma ortamı sağlanır.

Liderliğin Temel Özellikleri

Liderlik, sadece üst düzey yöneticilere ait değil, her seviyedeki çalışan için önemli bir beceridir; liderlik özellikleri, tüm organizasyonda başarıyı yönlendirmek için gereklidir.

Ekip Motivasyonu ve Başarı

Etkili liderlik, ekip ruhunu güçlendirir ve çalışanları belirlenen hedeflere doğru yönlendirerek, onların başarıya ulaşmalarını sağlar.

İş Kültüründe Profesyonellik ve Güven

Liderlik, çalışanların güvenini ve bağlılıklarını artırarak, profesyonel bir iş kültürünün oluşmasına katkıda bulunur.

Liderlik

Liderlik, bir grup insanı belirli amaçlar etrafında toplayabilme ve bu amaçları gerçekleştirmek için onları harekete geçiren bilgi ve yeteneklerinin toplamıdır. Toplam Kalite Yönetimi ve Yalın Yaklaşım liderleri sadece üst yöneticiler olarak görmez. 5 kişinin yönetiminden sorumlu bir ustabaşı da liderlik özellikleri sergilemek durumundadır. Bu yaklaşımla liderlik sınıflaması ve liderlik özellikleri tanımlanarak beklenenler katılımcılara aktarılır.

 

Liderliğin Faydaları
  • Çalışan motivasyonu
  • Ekip ruhu elde
  • Çalışanlar hedefler doğrultusunda başarılı şekilde yönlendirilir.
  • Çalışanların yöneticilerine ve işyerine olan güvenleri ve bağlılıkları
  • Çalışanların kapasitelerinden daha iyi faydalanılır.
  • İşletme içinde profesyonel yaklaşım iş kültürü haline

 

Liderlik eğitimi ile, katılımcı kurulan yalın üretim sistemine yönelik iş kültürü dönüşümünü destekleyerek, liderlik yaklaşımını öğrenerek, sürdürülebilirlik için gerekli liderlik rolünü görmektedir.

Eğitim

Yalın Dönüşüm Eğitim Modülleri

Başarıya ulaşmak için gerekli olan beceri ve bilgileri, stratejik eğitim çözümleriyle kazanabilirsiniz. Alanında uzman eğitmenlerle, kişisel ve profesyonel gelişiminizi hızla ileriye taşıyacak fırsatlar sunulmaktadır.

Yalın Yaklaşım

Yalın üretim, israfları azaltarak maliyetleri düşürür, verimliliği artırır ve sürekli iyileşmeyi sağlar.

Süreç Yaklaşımı ve Standardizasyon

Süreç yaklaşımı ve standardizasyon, verimliliği artırarak hataları en aza indirir ve sürekli iyileşmeyi sağlar.

İş Etüdü

İş etüdü, iş süreçlerini analiz ederek verimliliği artırmayı ve maliyetleri düşürmeyi hedefler.

Değer Akış Haritalama

Değer Akış Haritalama, süreçlerdeki değer yaratmayan adımları tespit ederek verimliliği artırmayı sağlar.

TPM - OEE

TPM ve OEE üretim verimliliğini ve ekipman performansını optimize etmeyi hedefler.

SMED

SMED üretim süreçlerinde kurulum sürelerini minimize etmeyi amaçlar.

FMEA

FMEA, potansiyel hata modlarını tespit edip riskleri minimize etmeyi hedefler.

Gemba - Kaizen

Gemba-Kaizen, iş yerinde sürekli iyileştirmeyi ve sorunları yerinde çözmeyi hedefleyen bir yaklaşımdır.

Jidoka, Poka Yoke

Jidoka ve Poka Yoke, hataları önlemek ve kaliteyi artırmak için otomatikleştirilmiş kontrol sistemleri kullanır.

İş İstasyonu Tasarımı, Ergonomi, 5S

İş istasyonu tasarımı, ergonomi ve 5S, verimliliği artırmak ve iş sağlığını iyileştirmeyi hedefler.

Yamazumi, Milk Run

Yamazumi ve Milk Run, üretim süreçlerinde verimliliği artırmak ve kaynakları optimize etmek için kullanılır.

Heijunka

Heijunka, üretim süreçlerinde dengeyi sağlamak ve talep dalgalanmalarını minimize etmek amacıyla kullanılır.

MRP, Kanban, Kapasite Planlama

MRP, Kanban ve Kapasite Planlama, üretim süreçlerini optimize etmek için kullanılan verimli planlama teknikleridir.

Enerji Verimliliği

Enerji verimliliği, enerji tüketimini azaltarak maliyetleri düşürmeyi ve çevresel etkiyi minimize etmeyi amaçlar.

Stratejik Performans Yönetimi

Stratejik performans yönetimi, hedeflere ulaşmak için organizasyonel performansı ölçüp geliştirir, stratejik başarıyı destekler.

Yetkinlik Yönetimi

Yetkinlik yönetimi, çalışanların beceri ve bilgi seviyelerini geliştirerek organizasyonel verimliliği artırmayı hedefler.

Liderlik

Liderlik, vizyon belirleyip, ekipleri motive ederek hedeflere ulaşmayı sağlayan bir beceridir.

Performans Görüşmesi ve Etkileme Teknikleri

Performans görüşmesi, çalışanların gelişimini değerlendirip, etkileme teknikleriyle motivasyon artırmayı sağlar.

Proses Denetimi

Proses denetimi, üretim ve hizmet süreçlerinin kalite, verimlilik ve standartlara uygunluğunu kontrol eder.

logo